Білоус В.О. - Президенту України Порошенко П.О.

                                                                                                                             
Президенту України
Порошенко П.О.

Фельдшера 9-го відділення
Харківського центру
екстреної медичної допомоги
та медицини катастроф
Білоус В.О.

Шановний Петро Олексійовичу!

      Я, Білоус Віталій Олексійович, вважаю за необхідне повідомити Вас за допомогою чого я,  фельдшер  9-го відділення Харківської служби швидкої допомоги,   одержую перемогу в боротьбі з організованою злочинністю.         
 Харківська служба швидкої допомоги практично зруйнована. Руйнує службу швидкої допомоги саме керівництво служби.

На протязі багатьох років я намагався зупинити руйнівні процеси. Мої дії дуже роздратували  моє керівництво, а саме директора Центра екстреної медичної допомоги Забашту В.Ф., начальника головного управління охорони здоров‘я Харківської обласної державної адміністрації Галацана О.В., заступника голови  обласної дежавної адміністрації з соціальних питань та медичного забезпечення Шурму І.М.

Незаконно звільнити мене було складно. Мене вирішили незаконно   виключити зі складу служби швидкої допомоги при переводі служби з підпорядкування однієї юридичної особи до іншої.
Шурма І.М. та Галацан О.В., яким я скаржився на дії Забашти В.Ф., відповідали мені, що вважають дії  Забашти В.Ф. зрозумілими і виключно законними. Потім Дзержинський районний суд м. Харкова своїм рішенням від 11.07.2014 року  визнав дії Забашти В.Ф. протиправними і зобов'язав прийняти мене на посаду фельдшера  9-го відділення Центра екстреної медичної допомоги (копію рішення додаю).
Підкреслю, що під час судового засідання від представника головного управління    охорони здоров’я Харківської обласної державної адміністрації    Грань С.О. надійшла заява, якою він вимагав від суду відмовити Білоус В.О. в повному обсязі, тобто залишити мене без роботи, без заробітку та без трудової книжки, а місто Харків без кваліфікованого фельдшера швидкої допомоги.
Апеляційний суд Харківської області залишив рішення про повернення мого права працювати в службі швидкої допомоги м. Харкова без змін (копію рішення додаю).

До цих пір Забашта В.Ф. чинить перепони у виконанні рішення суду. Жодної вимоги державних виконавців не було добровільно виконано.
Відповідно до кримінального кодексу України посадова особа, яка не виконала рішення суду обов’язково притягується до кримінальної відповідальності, в тому числі забороною займати керівні посади.
До забезпечення безкарності беззаконня Забашти В.Ф. до Галацана О.В. долучилась міліція.
Слідчий  Дзержинського РО ХМУ УМВД Шаповалов І.І. не вносив подання державних виконавців до єдиного реєстру досудових розслідувань, маніпулював з кваліфікацією злочину, затягує слідчі дії і таке інше.
Моє звернення до міністра внутрішніх справ Авакова А.Б. від 09.09.2014р.  проігноровано (копію додаю).
Таким чином більш ніж півроку невиконання Забаштою В.Ф. рішення суду залишається безкарним, а тому він його і не виконує.

Безумовно я змушу Забашту В.Ф. виконати рішення суду і прийняти мене на посаду фельдшера  9-го відділення Центра екстреної медичної допомоги. Також я змушу Забашту В.Ф. відшкодувати бюджету України  гроші, які з його вини Центр  екстреної медичної допомоги повинен мені сплатити за рішенням суду.

Але найважливіше домогтись притягнення Забашти В.Ф. до кримінальної відповідальності та позбавити його права займати керівні посади.

Тепер повідомлю хто і яким чином надав мені зброю для протистояння таким потужним супротивникам.
 У 2003 році я почав працювати у службі швидкої допомоги.
У 2004 році я став членом Солідарної профспілки працівників швидкої та невідкладної медичної допомоги. В Обласній раді солідарних профспілок УМРП «Праця» я пройшов безплатне навчання за програмою «Сам собі адвокат». Там мене навчили  яким чином поводитись щоб захистити себе і свої права в тому числі і у суді. 
Навчання може пройти кожен бажаючий. Крім того профспілка забезпечувала мені підтримку.
В останній раз Обласна рада звернулась з листом від 17.10.2014р. на мою підтримку до Генерального прокурора України (копію додаю).

 На даний час від прокуратури Дзержинського району м. Харкова надійшла відповідь про розслідування карної справи відносно директора Центра екстреної медичної допомоги Забашти В.Ф. (копію додаю).

Вважаю надану інформацію корисною для боротьби з корупцією та організованою злочинністю.

Оскільки на сайті Обласної ради солідарних профспілок УМРП «Праця» розміщені звернення по моєї справі, в тому числі і даний лист, прошу Вас надати згоду на розміщення на сайті Вашої відповіді.

Додатки:
1.         Копія рішення суду від 11.07.2014 р. на 3 арк.
2.         Копія рішення суду від 30.09.2014 р. на 3 арк.
3.         Копія листа від 09.09.2014 р. на      арк.
4.         Копія листа №  02/14/16 від 17.10.2014 р. на  4 арк.
5.         Копія листа № 04 – 50 – 219/ 14 від 05.11.2014 р. на  1 арк.




     30.11.2014 р.                ________________               В.О. Білоус

Немає коментарів:

Дописати коментар