СКАСУВАННЯ СУБСИДІЇ ДЛЯ ВИМАГАННЯ "БОРГІВ" І ЯК З ЦИМ БОРОТИСЬ (частина-2)

В Україні борги всіх видів повинні стягуватись виключно за судовими рішеннями.
В нашій державі багато тих, хто не має можливості сплачувати комунальні послуги, і кого комунальні підприємства вважають своїми боржниками.
Підкреслю, Кабінет міністрів України визначився, що треба допомогти підприємствам, які надають комунальні послуги, стягнути борги в обхід судових органів, тобто повністю ігноруя діюче законодавство.


Кабінет міністрів України вирішив, що відділ соціальної допомоги повинен відмовляти в субсидії в разі наявності боргу по комунальним платежам більш ніж за два місяці.
 Тобто, відділ соціальної допомоги став виконувати функції захисника інтересів комерційних підприємств. По відношенню до потребуючих субсидію відділ соціальної допомоги став таким могутнім механізмом стягнення боргів, що виконавча служба просто перестала бути потрібною.
Але є прихована ціль. Необхідно домогтись сплати всіх сумнівних вимог, які підприємства не можуть стягнути в судовому порядку.
Відповідальна особа за призначення або скасування субсидій -  це начальник відділу соціальної допомоги. За фахом цей начальник є юристом і він знає, що доказом наявності боргу є виключно судове рішення. Але нам відомо, що відділ соціальної допомоги визнає людей боржниками тільки за ствердженням підприємств, що, начебто, є заборгованість. Тобто, замість виконавчої служби відділ соціальної допомоги взяв на себе функцію визнавати особу боржником без суду.

Безумовно, начальників відділів соціальної допомоги треба було захистити, бо вони повинні приймати незаконні рішення про відмову в наданні субсидії, приймаючи за істину вимоги підприємств.
Була розроблена схема маскування та приховування головної відповідальної особи. Всім незадоволеним пропонують  звертатись до начальника Управління труда і соціальної політики (особи яка ніякого відношення до призначення або скасування субсидії не має). Або пропонують вирішувати питання з підприємством. Навіть якщо Ви звернетесь з заявою саме до начальника відділу соціальної допомоги, то Вам все одно надасть відповідь начальник  Управління труда і соціальної політики. Таким чином начальник  відділу соціальної допомоги діє «під прикриттям».

Наступним кроком, після отримання відписки на заяву до начальника відділу соціальної допомоги, буде подання адміністративного позову до Місцевого районного суду. Адміністративний позов з викладенням обставин призначення субсидії, про повідомлення о призупиненні та скасуванні субсидії, про заяву до   начальника відділу соціальної допомоги та про відписку на вищезазначену заяву з вимогою визнати рішення начальника відділу соціальної допомоги про визнання боржником і скасування субсидії  безпідставним і протиправним.

Нажаль необхідно сплатити судовий збір.  Організатори цієї ганебної акції враховували необхідність сплачувати судовий збір, що заважатиме  особам, які не мають коштів для сплати комунальних платежів,   захиститись в суді.

Безумовно, сама ідея зробити відділ соціальної допомоги інструментом для вимагання боргів є безпрецедентною.
 Наступним кроком може бути договір Кабінету міністрів України з банками, на користь яких відділ соціальної допомоги буде скасовувати субсидії, вимагаючи борги по кредитах і т.п.
Ані уряд шахраїв, ані уряд розбійників не використовував так відділ соціальної допомоги. Тільки уряд бариг до цього додумався.

Всіма доступними способами потрібно зупинити використання відділу соціальної допомоги для стягнення боргів. Тим більш негайно треба припинити практику начальників відділів соціальної допомоги безпідставно визнавати осіб боржниками. Інакше до кінця опалювального сезону велика кількість людей з самих незахищених верств населення накопичить такі суми боргів, за які їх зможуть позбавити житла та іншого майна. 

М.М. Краснянський


Читати першу частину:





Немає коментарів:

Дописати коментар